گزارش و گزارش تصویری:نماينده ولي‌فقيه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در جمع نخبگان بسيجي استان يزد:

دستگيري عبدالمالك ريگي نتيجه رضايت رهبري از مردم است- معتقدم تنها 10 درصد خواص و نخبگان سياسي ريزش كرده‌اند

یزدفردا: حجت‌الاسلام والمسلمين علي سعيدي در جمع نخبگان بسيجي استان يزد گفت: انقلاب اسلامي داراي 3 ركن اساسي يعني اسلام، رهبري و مردم است و تا زماني كه مردم دست در دست ولي فقيه هستند به نظام آسيبي نمي‌رسد.

به گزارش مسعود میرجلیلی خبرنگاریزدفردا :، حجت‌الاسلام علي سعيدي عصر امروز در جمع نخبگان بسيجي استان يزد با اشاره به دستگيري هنرمندانه عبدالمالك ريگي توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) اظهار داشت: اين دستگيري در سالروز آغاز امامت و ولايت حضرت ولي‌عصر (عج) نتيجه رضايت ولايت‌فقيه و مقام معظم رهبري از مردم است.

وي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به راهپيمايي‌هاي مردم در مقابله با دشمنان در روزهاي 9 دي‌ و 22 بهمن‌ماه افزود: مردم در اين راهپيمايي‌ها امتحان خوبي پس دادند و با حضور باشكوه خود معجزه‌اي الهي را به نمايش گذاشتند.

سعيدي حضور مردم در راهپيمايي 22 بهمن را مانند معجزه عصاي حضرت موسي دانست و خاطرنشان كرد: اين حضور مردم تمام توطئه‌ها، ابزار و تبليغات سحرگونه دشمنان داخلي و خارجي نظام را خنثي كرد.
وي گفت: تا زماني كه مردم نسبت به ولايت‌فقيه معرفت و محبت داشته باشند و از او تبعيت كنند، رضايت خدا نيز حاصل مي‌شود و اين امر سبب تداوم، رويش و رشد نظام و انقلاب مي‌شود.
نماينده ولي‌فقيه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامي با اشاره به موضع‌گيري‌هاي برخي خواص در شرايط حساس كنوني افزود: برخي از نخبگان سياسي امروز دچار ريزش شده‌اند و بايد هرچه زودتر از بيان سخنان دو پهلو دست بردارند و تكليف خود را با ولي‌فقيه مشخص كنند.
سعيدي ادامه داد: البته من معتقدم تنها 10 درصد خواص و نخبگان سياسي ريزش كرده‌اند و 90 درصد نخبگان پشت سر رهبري و تابع محض مقام ولايت هستند.
وي، ولي‌فقيه را نماد حق در عصر غيب امام زمان (عج) دانست و بيان داشت: در طول تاريخ هميشه تنها يك رهبري حقيقي وجود داشته است و ديگران بايد در اين مسير تابع ولي‌‌فقيه باشند و اگر ولي‌فقيه بر خلاف ميل و تشخص خويش، تصميمي با محوريت حق گرفتند بايد تمكين كنند و از دشمنان ولي‌فقيه تبري بجويند.
سعيدي انقلاب اسلامي ايران را داراي سه ركن اسلام، رهبري و مردم دانست و افزود: تا مادامي كه مردم دست در دست ولي‌فقيه داشته باشند، به نظام آسيبي نمي‌رسد.
در اين مراسم از تعدادي از نخبگان بسيجي استان يزد در رشته‌هاي مختلف تجليل شد
.

گزارش تصویری مسعود میرجلیلی خبرنگاریزدفردا از این مراسم:



































































یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا